Χτίστηκε σε σχέδια Γάλλων μηχανικών, επικεφαλής των οποίων ήταν ο Αλφρέντ Ροντέλ (Alfred Rondel) και αρχιμηχανικό τον Αντέλ Γκοτελάν (Abel Gotteland).
Η κατασκευή του σταθμού έγινε στις αρχές του 1880, (τα εγκαίνια έγιναν στις 30 Ιουνίου 1884), και το 1912 προστέθηκαν οι τρεις επιβλητικοί θόλοι από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Ερνέστο Τσίλλερ.
Ήταν ο δεύτερος κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της Αθήνας μετά το σταθμό Αθηνών Λαρίσης
Ο σταθμός λειτούργησε έως το 2005, και έπειτα το κτήριο κηρύχθηκε διατηρητέο.
Ο σταθμός βρίσκεται κοντά (πίσω) στον σταθμό Λαρίσης, ανάμεσα στις λεωφόρους Κωνσταντινουπόλεως και Θεοδ. Δηλιγιάννη.
Κείμενο: από την Βικιπαίδεια
Φωτογράφος άγνωστος
Ανάλυση 1600 x 1030
Η κατασκευή του σταθμού έγινε στις αρχές του 1880, (τα εγκαίνια έγιναν στις 30 Ιουνίου 1884), και το 1912 προστέθηκαν οι τρεις επιβλητικοί θόλοι από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Ερνέστο Τσίλλερ.
Ήταν ο δεύτερος κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της Αθήνας μετά το σταθμό Αθηνών Λαρίσης
Ο σταθμός λειτούργησε έως το 2005, και έπειτα το κτήριο κηρύχθηκε διατηρητέο.
Ο σταθμός βρίσκεται κοντά (πίσω) στον σταθμό Λαρίσης, ανάμεσα στις λεωφόρους Κωνσταντινουπόλεως και Θεοδ. Δηλιγιάννη.
Κείμενο: από την Βικιπαίδεια
Φωτογράφος άγνωστος
Ανάλυση 1600 x 1030
(πατήστε στην φωτογραφία να ανοίξει)
Το 2022
(η πίσω όψη η αποβάθρα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου