Το 1954. Πατησίων και Αγίου Μελετίου

Πατήσια Αμπελόκηποι. (Γραμμή 3).
Τα τρόλεϊ μπαίνουν στη ζωή της πόλης, μετά την κατάργηση των πρώτων γραμμών του τραμ. 
Στις 27 Δεκεμβρίου του 1953, λειτούργησε αρχικά η πρώτη γραμμή τρόλεϊ της Αθήνας, Κολιάτσου-Αμπελόκηποι.
Η γραμμή επεκτάθηκε ως Πατήσια-Αμπελόκηποι, στις 26 Ιουνίου 1954.
Το αριστερό γωνιακό κτήριο υπάρχει και σήμερα.
Κείμενο: Μ.Σ

Το 2014
Το 2022
Το 2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου